TOIMITUSEHDOT:
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.03.2017 alkaen.

Verkkokauppa
BeanCase Oy 1867017-6
Mäkelänkatu 78-82
00610 Helsinki
e-mail: info@beancase.fi
puh: 0407214353
Liikkeessä olemme tavoitettavissa erikseen sovitusti ja puhelimeen pyrimme vastaamaan arkisin klo 9-16

Asiakas ja rekisteröityminen
Kuluttaja: Kuluttajakauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. 
Ammattilainen: Yritys asiakkaana voi toimia Suomen kaupparekisteriin merkitty kauneus- tai kampaamoalan yritys, yhteisö, yhdistys tai alan opiskelija, jotka hankkivat tuotteita ammatilliseen käyttöön tai jälleenmyyntiin ja jolla on toimitus- ja laskutusosoite Suomessa. 
Kirjautuessa tukku verkkokauppaan yritysasiakkaalta vaadittavat tiedot ovat henkilön nimi, yrityksen nimi, y-tunnus, sähköposti, puh numero, toimitus- ja laskutusosoite. Kauneudenhoitoalan opiskelijalta vaadittavat tiedot ovat nimi, sähköposti, puh numero ja toimitusosoite ja oppilaitos kohtaan lisätietoja.

Ehtojen soveltaminen
Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen- ja Euroopan Unionin kuluttajasuojalainsäädäntöä.
Yritysasiakkaiden ja BeanCase Oy:n välisessä kauppasopimuksessa sovelletaan Suomen kauppalakia. Ammattituotteita myydään ainoastaan yrityskaupan säännöillä. Tuotteiden käyttäminen vaatii kauneudenhoitoalan ammattiosaamista. BeanCase Oy ei vastaa vahingoista, jotka johtuvat ammattitaidottomasta tuotteiden käytöstä.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt yleiset sopimusehdot. 
BeanCase Oy:llä on oikeus keskeyttää verkkokauppa tarvittaessa esimerkiksi huoltotoimenpiteidensuorittamiseksi.
Kaikki verkkokauppamme sivuilla esitetyt tekstit ja kuvat ovat BeanCase Oy:n omaisuutta tai BeanCase Oy:llä on niihin käyttöoikeus. Tekijänoikeuksilla suojatun kuva- ja tekstimateriaalin luvaton käyttö tai kopiointi on kielletty. BeanCase Oy:n verkkokauppan kuva-ja tekstimateriaalin kopioiminen tai kolmansille osapuolille luovuttaminen on kielletty. Ainoastaan BeanCase Oy:n luvalla.

Hinnat
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Perittävät toimituskulut näkyvät tilauksessa erikseen valitsemasi toimitustavan mukaan. Kalustetoimitusten lähetyskulut sovitaan erikseen.
BeanCase Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen rekisteriselosteeseen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusaika
BeanCase Oy vastaanottaa ja toimittaa tilaukset saapumisjärjestyksessä. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika-arvio on noin 2-5 arkipäivää. Toimitusaika on sama riippumatta siitä, noudetaanko tuote noutotukusta vai toimitetaanko se antamaasi osoitteeseen. Kun tilaus on valmis noudettavaksi noutotukusta, lähetetään tästä ilmoitus yrittäjille sähköpostilla ja kuluttajille tekstiviestillä.
BeanCase Oy ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat aiheutuneet arvioidun toimitusajan ylittämisestä. Juhlapyhien aikaan (esim. jouluaika) voivat toimitusajat olla hieman pidempiä.
BeanCase Oy ei voi taata tuotteiden saatavuutta kaikissa olosuhteissa. Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla, BeanCase Oy ilmoittaa tästä sinulle ja toimittaa vain ne tuotteet, jotka ovat saatavilla. Pääsääntöisesti neetikaupan ostovalikossa ei näy tuotteet jotka ovat tilapäisesti loppu. BeanCase Oy hyvittää toimittamatta jääneet maksamasi tuotteet. BeanCase Oy ei lähetä jälkitoimituksia.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt BeanCase Oy yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Vaihto, palautus ja reklamaatio
Meille on erittäin tärkeää, että olet tyytyväinen verkkokaupassa tekemiisi ostoksiin. Reklamoithan havaitsemastasi virheestä viipymättä, mahdollisimman nopeasti. Reklamoidessasi virheellisestä tuotteesta sinun tulee kertoa syy reklamaatiolle.
Etämyynnissä käyttämättömille tuotteille on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:
– Kosmetiikka-, hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi.
Käyttäessäsi vaihto- ja palautusoikeutta tai tehdessäsi reklamaatiota ota aina ensin yhteyttä sähköpostilla info@beancase.fi. sopiaksemme tapauskohtaisesti vaihdosta, palautuksesta tai reklamaatiosta.
Vaihdettavien tai palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten etikettien ja mahdollisten muiden lappujen olla tulee olla paikoillaan kiinni tuotteissa.
Voit tulla vaihtamaan tai palauttamaan tuotteita BeanCase Oy noutotukkuun Mäkelänkatu 78-82 Helsinki. Voit palauttaa tuotteet myös Itellan kautta BeanCase Oy:lle. Aiheettomasta tuotepalautuksesta BeanCase Oy:llä on oikeus veloittaa ostajalta palautukseen liittyvät kohtuulliset kustannukset, tuotteiden ollessa vääriä tai virheellisiä palauttaminen ei aiheuta ostajalle kustannuksia. BeanCase Oy ei lunasta postiennakolla tehtyjä palautuksia.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lunastamaton paketti 
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.